Zdając sobie z tego sprawę producenci mebli zaprojektowali wyjątkowe biurka

1-dnym z najistotniejszych elementów gabinetu są sprzęty, które będą w nim obecne i pomagałyby przede wszystkim  zatrudnionym. Zależnie od tego, jaką naturę posiada wykonywana przez pracowników praca, tego typu meble przydadzą się na wyposażeniu agencji.

Praca na stanowiskach typu call center sprawia, że przedmioty, które są najbardziej odpowiednie na tego rodzaju pozycji powinny być osobno klasyfikowane u twórców sprzętów do biura.

Praca w call center domaga się dużego skupienia pracownika na tego typu posadzie. Wiedząc to producenci umeblowania zrobili specjalne biurka, w znaczącej liczbie przypadków popularnie określane zagrodami. Meble do call center są wytwarzane w bardzo wielu sytuacjach do 2-ch systemów zabudowania. Pierwsza z nich to tak zwana zabudowa plastra miodu. Tego typu zabudowanie można zrobić wstawiając w pomieszczeniu biurka narożne o kącie 120 stopni.

Kolejnym typem zabudowy, który w większości sytuacji jest stosowany w biurach call center, jest liniowa. Jest zabudową bardzo dużo bardziej schematyczną, do której nie są konieczne specjalne biurka, ystarczą zwyczajne biurka. Cechą niepowtarzalną boksów, które są elementem czy to biura w kompozycji plastra miodu, czy to w zabudowie szeregowej, są przymocowywane do nich wertykalne ściany, które mają  oddzielić sąsiadujących współpracowników.

Robota w centrum telefonicznym domaga się olbrzymiego skupienia na konwersacji telefonicznej z interesantem. Sąsiadujący ze sobą współpracownicy mieliby możliwość sobie przeszkadzać. Stąd koncepcja, aby  stworzyć wygodne uwarunkowania pracy dla każdego zatrudnionego, tworząc między nimi pionowe przegrody.

Zobacz: meble do open space

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *